Mirlitonnades

Ljudje in kanalizacija se bojda razraščamo po enakih zakonih...

četrtek, september 21, 2006

Denar, tehnologija in vneto potrpljenje

Za danes bi porekla le "V pizdo mater", ker:
1. mi klinci, t.i. delodajalci, niso izplačali bajne polovice denarja.
2. ker so računalničarji podgane, ki glodajo zlatnike, namesto da bi delali. Zaupala sem jim računalnik, prejšnji petek!, včeraj pa sem tisto neumno procesorsko škatlo dobila nazaj. In kaj ugotovim? Da so preklete spake zbrisale vse moje datoteke, vse, kar sem na tem ubogem belem hp-ju kadarkoli sestavila. Bog jim odpusti, kajti jaz jim ne bom. Zahtevam denar in njihov DNA.

Št. komentarjev: 2:

Blogger Dijana Matković pravi ...

Neeeeeeee, kaj pa člank? Tud šel v maloro?

Drgač se pa javi kej te dni, jz sem zdej frej z izpiti.

3:47 pop.  
Blogger Devotchka pravi ...

ja, absolutely alles!!!! še clo moj rollercoaster tycoon demo je šel v maloro. zatorej bi te kr poprosila, ak mi lohk pošlješ na mail prvi del mojih migren, ker ne vem, kam sem dala svojo kopijo. tolk o urejenosti in računalničarjih, mamicujimjebem. pa še kr nimam dnara in dons mam rojstni dan, pha...

11:51 dop.  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov