Mirlitonnades

Ljudje in kanalizacija se bojda razraščamo po enakih zakonih...

četrtek, november 16, 2006

LOVE'S secret DOMAIN

otroka, bi rada odkrila kak nov možni svet? tako kot mali princ?
-jaaaaaaaaa, mami.
no, potlej pa tale kartonček pod jeziček pa tole majceno črno smetko po grlu.
-hvala, mami...mami, ta kartonček peče.
mami to ve, ampak potrpita otroka, svet, v katerega gresta je zabaven, lahko se bosta pogovarjala z miki miško.
-supr, mami, mami, mami, mami, ma - mi, maaaa - miii, daaa- daaaa...

mamica pa je zadovoljno poplaknila še peto črno smet.

(škriiiip) živjo, Bog. živjo.kaj mi imaš povedati?
-le to, da si grešila.
in?
-poleg tega tudi to, da me tvoji grehi ne motijo, ker tudi tebe ne.
pravičen Bog si.
-vem. boš kadila?
ne, hvala, tu je zrak preredek, da bi mi ugajalo.
-kaj bova zdaj? kaj narediti s trenutkom v katerem sva?
na Zemlji bi se ljudje v tem primeru ljubili....

-ti je všeč wittgenstein?
počasi mi postaja ljub.
-seveda, saj sem ga jaz ustvaril.
ampak on te ni zagovarjal. leibniz te je. in kako strastno...
-vem, ampak takšnih sem se naveličal, všečnejši so mi oni, ki drkajo. malček labilen sem, veš.
na Zemlji bi te hospitalizirali.
-saj sem že hospitaliziran. poglej, tu sem popolnoma sam, nekateri me občudujejo, drugi zaničujejo, nekateri bojijo, nekateri nosijo darove...tudi na cevčice sem priklopljen, glej tu oni kardinal, tam oni škof...tudi zdravilo vsak dan dobim, milijarde molijo, da bi preživel. naveličan sem samote, rad bi padel na Zemljo.
naj te potisnem?
-prosim.( pufffffff )

naredi se jutro 19.6.2006, mamico pa boli glava

Št. komentarjev: 2:

Anonymous Anonimni pravi ...

ne vem kako sem te našla. a lahko stavim, da si študentka filozofije in primerjalne?:) všeč mi je tale dramatska zadeva. tudi sicer si dobra.

10:46 pop.  
Blogger Devotchka pravi ...

sem študentka obeh jako perspektivnih smeri

1:47 pop.  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov