Mirlitonnades

Ljudje in kanalizacija se bojda razraščamo po enakih zakonih...

nedelja, maj 04, 2008

La Llorona

Ne. Tistih dni ne bo nikoli več.

Izgubljanje na slovenski obali, spanje na divji plaži, jutro na parkirišču. Hej, zakaj se ne bi zapeljali čez mejo, saj je blizu. Pa rečemo ok, se vkrcamo in v razbeljeni pločevini, da ne bi vzbudili sumničenj, preigravamo Abbo. Brez vode, brez hrane. Le kandiran ananas in ena sparjena plastenka tekočine. In kmalu zatem na skalah, vsak s svojo knjigo. Nato pa vsak s svojo opeklino. Smeh, igrivost, radost. Brezvetrje.

Najdihojca. Lepena. Pred tem ali zatem Krn. On s Skrbjo za status, jaz z V srcu dežele. Ne vem, ali sem bila tedaj že zgoraj brez ali ne. On zaljubljen, jaz niti ne. Ne vanj. Pa ni bilo važno. Sprehod do konca doline, da bi prišla do onih štrukljev. Makadamska pot, vroča in ničkaj ravna. Pesem za pesmijo, umišljene in obstoječe. Od nekod privlečeva leseno frulico, brez talenta in občutka loviva njeno piskanje. Sproščenost, lahkotnost. Toplina. V paketu je bilo tudi morje. Zopet en dan za opekline. Ne vem več, kdaj je to bilo. Spomnim se knjige, ki sem jo brala in pripovedi o društvu ljubiteljev Gospodarja prstanov. Kako zelo ga pogrešam. Stimuliral me je na način, na kakršnega me ne more nihče. Kot fant je iz mene izvlekel najslabše, kot prijatelj najboljše. Prijatelja bi nazaj.

John Leafcutter v najinem platenšpilerju in temen gozd. Na zadnjih sedežih jež Mirko, ki ga bova zdaj zdaj spustila na prostost. Nešteto cigaret, nešteto namišljenosti, nešteto modrosti. Začudenost nad tem in onim, obsodba tega in onega. Neverjetna povezanost, bereva si misli, si jemljeva besede z ust. Nikamor se nama ne mudi z življenjem, tukaj sva, da mu riševa okvirje in mu poiščeva smisel.

Vožnja po Istri. Oba spita, voluharja mala. En črn in skuštran, drugi si svetle lase s temnim narastkom vedno počeše na stran. V radiu Swayzak, na armaturi sem in tja udarec z dlanjo. Dajem si ritem, medtem ko vozim po prežgani pokrajini. Skakljam po sedežu. Onadva spita, zamujata sonce, sonce, sonce! Če bi lahko, bi se sklonila preko ročne zavore in ju oba objela. Rada ju imam.

Kam je šlo?

Danes objokujem in žalujem. Yo soy la llorona.

Št. komentarjev: 2:

Blogger Mojca Pišek pravi ...

Break a leg in Salzburg! =D

9:28 dop.  
Blogger Devotchka pravi ...

ooo, hvaaala!

sem ze tu, glava je tezka kot svinec, ampak upam, da me bo multikulti vzdusje v hostlu potolazilo :)

ce bo avdicija plodna, se javim. sicer pa grem zivet na drevo.

8:25 pop.  

Objavite komentar

Naročite se na Objavi komentarje [Atom]

<< Domov